Veríte v úspešný rok 2009?

V našej prvej ankete v tomto roku vám kladieme túto jednoduchú otázku. Dôvod je prostý, finančná kríza, sprevádzaná už prvým prepúšťaním aj v našom regióne, a zavedenie eura. Odpovedať môžete na obvyklom mieste na stránke vpravo, kde nájdete aj archív doterajších ankiet.
Doterajšia anketa, v ktorej sme sa pýtali, či potrebuje naše mesto logo a slogan, sa od začiatku vyvíjala pomerne jasne. A tak aj dopadli jej výsledky. Najväčšiu podporu (81hlasov/63 %) získala odpoveď „Nie, máme predsa svoj erb a históriu, logo a slogan sú zbytočne vyhodené peniaze.“    
Na druhom mieste s podporou 45 hlasov (35 %) skončila odpoveď  „Áno, je to v dnešnej dobe marketingu už samozrejmosť, pomôže nám to zviditeľniť sa.“
Traja účastníci ankety (2 %) odpovedali „Neviem, nevyznám sa v tom.“

- red -

O autorovi - red -

Redakčný text, kontaktovať nás môžete na e-mailovej adrese redakcia@inforoznava.sk

Zobraziť všetky príspevky od - red - →

× Odporúčané

Prenosy z rokovaní môžu snímať automatické kamery