Mesto Rožňava vyhlásilo ešte v decembri verejné obstarávanie na niektoré služby, resp. nákupy.
Mestský úrad sme požiadali o zaslanie výsledkov týchto obstarávaní.
Oznámenie o výsledku prieskumu trhu v zmysle § 102 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní nám doručil Erich Kamenský, ktorý má agendu verejného obstarávateľa – mesta v kompetencii. Kritériom na vyhodnotenie ponúk bola najnižšia cena s DPH.
V prípade zákazky „Originál a repasované tonery do tlačiarní“ v celkovej hodnote zákazky 13 326,32 eur vrátane DPH sa víťazom stala rožňavská firma CompAct, s. r. o. . Počet prijatých ponúk bol v tomto prípade 4, z toho 2 boli vylúčené – nesplnili podmienky uvedené vo výzve. Uchádzač na 2. mieste ponúkal cenu 13,470,15 eur s DPH.
Zákazku „Papier a ostatné papierové výrobky, kancelárske potreby“ v celkovej hodnote zákazky 4 226,66 eur vrátane DPH získala firma Tibor Varga TSV papier z Lučenca. Počet prijatých ponúk bol v tomto prípade 3, uchádzač na 2. mieste ponúkal cenu 4 326,27 eur s DPH a tretí v poradí 4 999,90 eur s DPH.
„Čistiace a upratovacie služby“ v celkovej hodnote zákazky 16 028,89 eur vrátane DPH získala košická firma TOPPRO s. r. o. .Počet prijatých ponúk bol v tomto prípade 7, z toho 3 boli vylúčené (nesplnili podmienky uvedené vo výzve). Uchádzač na 2. mieste ponúkal cenu 30 908,84 eur s DPH, tretí v poradí 31 801,46 eur s DPH a štvrtý v poradí 32 403,70 eur s DPH.